Bloggen her skal være min strikke-dagbog - et stykke historie til mig selv - som jeg meget gerne deler med andre.

tirsdag den 7. februar 2012

Fiberfest i Ry - Give away

Jeg ville rigtig gerne have været til fiberfest i Ry. Jeg har derfor købt billetter til to formodentlig smaddergode workshops.

Om formiddagen denne her:


Om eftermiddagen denne her:


Og jeg havde glædet mig meget til dem begge.

Men så kom der en fødselsdagsinvitation til lørdag den 10. marts fra en af Hans's (min mands) rigtig gode venner.

Jeg er frygtelig glad for hele mit strikke-univers, men jeg er altså også meget glad for Hans. Så han vandt, og nu vil jeg gerne give mine billetter væk til en anden, der kan få glæde af dem.

Læg en kommentar og deltage i lodtrækningen, som jeg vil gennemføre på søndag, den 12. februar 2012.

Mange hilsener fra Kirsten

3 kommentarer:

  1. Sikke en chance :-) Øv at du måtte vælge , men Hans er sikkert glad for valget faldt ud til hans fordel ;-) Håber at du alligevel kan nyde fødselsdags festen .

    SvarSlet
  2. Ja, så må kærligheden og venskabet selvfølgelig vinde over strikkearrangementer!

    Det ville ellers være skønt at have hilst på dig i Ry, Kirsten, men det må jeg have tilgode til en anden gang!

    Jeg deltager gerne i din lodtrækning om de spændende workshops - har nemlig ikke selv fået meldt mig til nogle.

    SvarSlet
  3. Det er ærgeligt du ikke kommer, jeg ville gerne have mødt dig, jeg deltager ikke i lodtrækningen, da jeg selv har billetter.

    SvarSlet